تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویربرداری «افسانه هزارپایان» به روز‌های پایانی نزدیک می‌شود

تصویربرداری «افسانه هزارپایان» به روز‌های پایانی نزدیک می‌شودمسعود انتظاری مجری طرح و مدیر تولید سریال تلویزیونی «افسانه هزارپایان» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درخصوص روند تولید و تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی گفت:تصویربرداری فاز دوم سریال «افسانه هزارپایان» تا امروز تقریبا حدود 80 تا 90 درصد پیشرفت داشته و به صورت همزمان مراحل فنی اعم از تدوین، صداگذاری و ... در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیست جلسه تا پایان تصویربرداری این مجموعه باقی مانده است، گفت:هنوز زمان پخش «افسانه هزارپایان» به طور دقیق مشخص نیست.

مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» با توجه به موقعیت جدید کمدی در فضای فیلمنامه «افسانه هزارپایان» گفت: محتوا و موقعیت این مجموعه به لحاظ کمدی ، فضایی جدید را ایجاد کرده و به طور قطع با پروداکشن بیشتری مواجه است و فضایی فانتزی دارد که کمتر در مجموعه ها تجربه شده است.

وی درخصوص بازخورد مخاطبان خود اظهار کرد:من به شخصه آمار دقیقی از بازخوردهای مردم ندارم، اما با توجه به بازتابی که در فضای مجازی داشتیم فاز اول مجموعه به دلیل پرداخت بیشتری که روی آن انجام شده بود، بازخورد مثبت و بیشتری داشت و در قسمت های بعدی به دلیل فوریت در پخش با کمی اُفت کیفیت مواجه بودیم که البته امیدوارم با همان کیفیت قسمت های ابتدایی دوباره روی آنتن برود.

انتظاری در پایان با اشاره به اضافه شدن چند شخصیت جدید به مجموعه تلویزیونی «افسانه هزارپایان» گفت: با توجه به حضور بازیگران جدید مانند محمد نادری، مریم کاویانی، مهران رجبی، حسن وارسته و ... مخاطبان با شخصیت های جدید روبرو می شوند که امیدوارم برای آنها جذابیت داشته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ساخت سریال تلویزیونی «افسانه هزارپایان»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویربرداری «افسانه هزارپایان» به روز‌های پایانی نزدیک می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..