تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربینی که عکس ها را شبیه شخصیت های کارتونی می کند

دوربینی که عکس ها را شبیه شخصیت های کارتونی می کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می توانید با خرید دوربین عکاسی چاپ فوری که مردی به نام  "دن مکنیش" آن را طراحی کرده به راحتی عکس های خود و دوستانتان را به شخصیت های کارتونی و جالب تبدیل کنید. این مهندس استرالیایی با استفاده از "شبکه عصبی" عکس‌ها را به تصاویر خام کارتونی ترجمه کرد. 

شبکه‌های عصبی سیستم‌ها و روش‌های محاسباتی نوین برای یادگیری ماشینی، نمایش دانش و در انتها اعمال دانش به دست آمده در جهت بیش‌بینی پاسخ‌های خروجی از سامانه‌های پیچیده هستند.

مکنیش با استفاده از بازی آنلاین "Quick, Draw" (سریع نقاشی بکش) گوگل میلیون‌ها تصاویر گرافیکی و هنری که موسوم به "دودلز" (Doodles) هستند را نقشه‌برداری کرد. سپس داده‌های بازی به دسته‌هایی طبقه‌بندی می‌شوند که پردازنده تصویر قادر به تشخیص آن‌ها است تا تصویر کارتونی مرتبط را ارائه دهد.

جالب است که کاربران هیچ‌گاه نمی‌توانند بفهمند که عکس اصلی قرار بود به چه تصویری شبیه باشد.

انتها ی پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربینی که عکس ها را شبیه شخصیت های کارتونی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..