تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشان: از بازی تیمم احساس غرور کردم/ متوئیدی در حال ریکاوری است

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه برتری ۲ بر صفر شاگردانش مقابل اروگوئه در اولین بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ را نتیجه بازی درخشان خروس‌ها دانست.

به گزارش شما نیوز ، او در پایان بازی اظهار داشت: از این بازی و نوع نمایش تیم نهایت لذت را بردم و احساس غرور کردم. دوباره سطح بالای تیمی خودمان را نشان دادیم، البته همچنان کم‌تجربه نشان می‌دهیم که این مشکل به مرور زمان حل خواهد شد. تیم من مجموعه‌ای از استعدادهای درخشان است.

کاپیتان تیم قهرمان جام‌جهانی ۱۹۹۸ در ادامه افزود: بابت حضور در جمع ۴ تیم پایانی به هر ۲۳ بازیکن تیم افتخار می‌کنم. چنین بازی درخشانی آن هم به فاصله چند روز پس از جدال دشوار با آرژانتین آسان نبود. به فرانسوی بودنم افتخار می‌کنم. حق هیچ‌گونه اشتباهی نداریم.حالا منتظر رقیب آینده هستیم. هیچ ترجیحی برای حریف نیمه‌نهایی ندارم. محروم و مصدومی نداریم. متوئیدی هم در حال ریکاوری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشان: از بازی تیمم احساس غرور کردم/ متوئیدی در حال ریکاوری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..