تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش شانسی محض عروس و داماد در روز جشن عروسی! +فیلم

خوش شانسی محض عروس و داماد در روز جشن عروسی ! فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوش‌شانسی محض یک عروس و داماد را در روز جشن عروسی آنها به تصویر می کشد. "چیینی" و " لوکاس کوپسچکا " که مشغول فیلمبرداری برای فیلم عروسی خود بودند از حادثه سقوط یک درخت جان سالم بدر بردند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود هنگامی که این زوج روی یک نیمکت نشسته و مشغول صحبت بودند ناگهان این درخت سقوط می کند. این اتفاق در تاریخ 30 ژوئن و در منطقه ای در نیویورک آمریکا رخ داد.

چیینی در خصوص این حادثه گفت : " قرار بود فیلمبردار از گفتگوی من و همسرم در پارک فیلم تهیه کند. زمانی که لوکاس شروع به صحبت کرد، من ناگهان متوجه شکسته شدن شاخه درخت شدم و خوشبختانه هم او و هم من  توانستیم قبل از سقوط درخت، نیمکت را ترک کنیم."

بیشتر بخوانید

انتقال یک یوفوی مرموز به پایگاه نظامی فوق سری آمریکا! +فیلم

انتهای پیام/

حادثه عجیب در روز جشن عروسی یک زوج!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش شانسی محض عروس و داماد در روز جشن عروسی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..