تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نقشه جدید و کامل شهر تهران - نقشه قدیمی تهران و نقشه مترو

دانلود نقشه جدید و کامل شهر تهران- نقشه قدیمی تهران و نقشه متروبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تهران بزرگ به عنوان پایتخت این مرز و بوم، یکی از شهرهای پر جمعیت و مهم است. سفر به بزرگترین شهر ایران نیاز به شناخت مسیرهای متعدد و بزرگراه ها و ...را به دنبال دارد. اگر قصد مسافرت دارید بهتر است ابتدا نقشه تهران را مطالعه کنید و مسیر مورد نظر، راه های ارتباطی مربوطه را یاد بگیرید. حتی اگر به تازگی ساکن تهران شده اید و یا قصد دارید در وقت خود صرفه جویی نمایید، بهتر است "نقشه تهران" را همراه داشته باشید. عصر تکنولوژی این امر را خیلی راحت می کند. تلفن های همراه اندروید و یا تبلت، در صورت دسترسی به اینترنت کار شما را آسان خواهد کرد. با ما همراه شوید تا شما را با نقشه جدید و کامل تهران، نقشه مترو و چگونگی دسترسی به آن را آشنا کنیم.

نقشه تهران به صورت آنلاین

ترافیک شهرهای بزرگ یکی از معضلات زندگی در این مراکز است. داشتن اطلاعات کافی از مسیرهای اصلی و فرعی کمک بزرگی می تواند باشد برای آن دسته از افرادی که قصد دارند در کوتاه ترین زمان ممکن به کارهای روزمره خود برسند. یکی از مهم ترین کاربردهای نقشه یافتن مسیرهای مورد نظر در بهترین حالت ممکن است. فرض کنید یک قرار کاری مهم دارید و لازم است مسیر طولانی را طی کنید تا به مقصد مورد نظر برسید، بهترین مسیر کدام است؟ با توجه به اینکه چه وسیله نقلیه ای در اختیار دارید، زمان شما چقدر است و فاکتورهای مهم دیگر.... نقشه تهران اینجا به شما کمک می کند تا در زمان خود صرف جویی کنید و نگران دیر رسیدن نباشید. تنها ابزار لازم داشتن گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت است. بدون اینکه نیاز به نرم افزار خاصی داشته باشید به سادگی می توانید نقشه تهران را به صورت آنلاین نگاه کنید.

نکته!

به منظور استفاده از حداکثر امکانات نقشه و دسترسی آسان، بهتر است گوگل پلی گوشی خود را به روز کنید و نسخه نهایی آن را داشته باشید.

نحوه دسترسی به نقشه تهران

دانلود نقشه جدید و کامل شهر تهران- نقشه قدیمی تهران و نقشه مترو

نقشه تهران برای گوشی های اندروید

پیشرفت تکنولوژی خدمات متنوعی برای کاربران ارائه می دهد. برای مثال شما به راحتی می توانید با دانلود نرم افزار مربوط    برای گوشی های  اندروید امکانات زیر را در اختیار  داشته باشید: 

بعد از نصب این برنامه، به منظور جستجو به اینترنت نیاز ندارید با تایپ اسامی اماکن و مراکز مورد نظر به راحتی می توانید به مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنید اماکن براساس نوع کاربری دسته بندی شده است مانند مراکز تفريحی، درمانی، تاریخی و ... تمامی جستجوها در حافظه نرم افزار موجود است بزرگنمایی نقشه با همراه جزئیات دقیق نقشه به راحتی در جهات مختلف قابلیت چرخش دارد نقشه خطوط مترو، اتوبوس های BRT استفاده از مکان نمای GPS بدون نیاز با اینترنت  

دانلود نقشه جدید و کامل شهر تهران- نقشه قدیمی تهران و نقشه مترو

3- گوگل مپ google maps

اگر به اینترنت دسترسی دارید. بهتر به راحتی می توانید نقشه تهران را تهیه کنید. برای این منظور باید برنامه نقشه گوگل را در گوشی اندروید نصب نمایید. حال با جستجوی شهر مورد نظر، نقشه آن را با جزئیات کامل در دسترس شماست. گوگل مپ نسبت به نقشه های موجود در سایت های رسمی شهر تهران کاستی های زیادی دارد. برای مثال حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. اگر دنبال خیابان ها و مراکز مهم هستید گوگل مپ به داد شما خواهد رسید ولی اگر جزئیات دقیق را می خواهید حتما سایر روش ها را امتحان کنید.

نقشه متروی تهران

متروی تهران به مجموعه قطارهای شهری راه آهن شهر تهران اطلاق می شود و برای اولین بار در سال 1377 شروع به کار کرد. متروی تهران به دو دسته خطوط درون شهری و خطوط برون شهری تقسیم بندی می شود. خطوط برون شهری مابین تهران و کرج در حال تردد می باشد که در مجموع هفت خط اصلی در حال حاضر به فعالیت مشغول است. ترافیک شهرهای بزرگ نیاز به تنوع وسیله نقلیه را روز به روز افزون می کند و در این بین مترو یکی از بهترین و سریع ترین وسیله ممکنه است. ایجاد مترو با کاهش ترافیک و آلودگی ناشی از بنزین کمک شایانی می کند. شما به راحتی می توانید با استفاده از   لینک زیر اقدام به دانلود فایل   پی دی اف  نقشه مترو تهران بکنید.

نقشه متروی تهران شامل 7 خط اصلی است که با رنگ های سبز، آبی، قرمز، بنفش، صورتی، زرد، فیروزه ای مشاهده می شود. تقاطع مسیرها، ایستگاه های موجود، ابتدا و انتهای ایستگاه ها، ایستگاه های تعویض خط به خوبی و با دقت هر چه بیشتر طراحی شده است. ایستگاه های متروی موجود در هر خیابان با جزئیات کامل قابل روئیت است. مسافر به راحتی می تواند خطوط مورد نظر را بررسی کند و سکوی مناسب پیاده و سوار شدن خود را انتخاب نماید. مراکز مهم مانند فرودگاه های تهران به خوبی در نقشه موجود است. نقشه مترو تهران

تکنولوژی به کمک شما آمده است تا بتوانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. دسترسی به نقشه کلان شهرها، مانند نقشه تهران بزرگ از طریق سایت های شهرداری و دسترسی به اینترنت میسر است و به شما کمک فراوانی خواهد نمود.

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نقشه جدید و کامل شهر تهران - نقشه قدیمی تهران و نقشه مترو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..