تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی گذرگاه راهبردی «النصیب» در مرز‌های مشترک با اردن پس از سه سال + نقشه میدانی

آزادی گذرگاه راهبردی «النصیب» در مرز‌های مشترک با اردن پس از سه سال + نقشه میدانیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین تحولات میدانی از جنوب سوریه حاکیست، نیرو‌های ارتش سوریه پس از تثبیت مواضع در شهرک صیدا در جنوب استان درعا، عملیاتی را برای پاکسازی شهرک راهبردی «النعیمه» آغاز کردند.

نیرو‌های سوری پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته در نهایت با عقب راندن عناصر تروریستی موفق شدند شهرک راهبردی «نعیمه» را به کنترل خود دربیاورند؛ نیرو‌های ارتش سوریه ظهر امروز خود را به ورودی‌های «النعیمه» رسانده بودند و پس از چند ساعت موفق به تثبیت مواضع در این شهرک شدند.

آزادی گذرگاه راهبردی «النصیب» در مرز‌های مشترک با اردن پس از سه سال + نقشه میدانی

با پاکسازی شهرک «صیدا»، امنیت حومه شرقی شهر درعا به طور کامل تامین شد و عناصر تروریستی پس از متحمل شدن خسارت‌های جانی و مالی سنگین به سمت شهرک‌های «طیبه و ام المیاذن» متواری شدند.

آزادی گذرگاه راهبردی «النصیب» در مرز‌های مشترک با اردن پس از سه سال + نقشه میدانی

استقبال از ارتش سوریه در مناطق آزاد شده جنوب

در حال حاضر، ارتباط عناصر تروریستی در محله‌های شرقی شهر درعا با مناطق حومه (شرق) قطع شده و آنان فقط از مسیر جنوب می‌توانند متواری شوند؛ روند تحولات میدانی نشان می‌دهد مواضع تروریست‌ها در شرق شهر درعا در ساعات آینده سقوط خواهد کرد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات پیشروی‌ها در جنوب استان درعا اشاره کرد و گفت: نیرو‌های سوری ساعتی قبل با دور زدن تروریست‌ها در شهرک‌های «طیبه و ام المیاذن» از جنوب شرق استان درعا به سمت جنوب و مرز‌های مشترک با اردن پیشروی کردند.

آزادی گذرگاه راهبردی «النصیب» در مرز‌های مشترک با اردن پس از سه سال + نقشه میدانی

این منبع میدانی افزود: نیرو‌های ارتش پس از درگیری‌های چند ساعته موفق شدند خود را به مرز‌های مشترک با اردن برسانند و گذرگاه راهبردی «النصیب» را پس از ۳ سال از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.

همزمان با پیشروی نیرو‌های سوری و بازپس گیری گذرگاه راهبردی «النصیب»، خبر‌ها حاکیست نمایندگان دولت‌های روسیه و سوریه با گروه‌های تروریستی برای یک مصالحه فراگیر در مناطق جنوبی به توافق رسیدند.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

سوریه گذرگاه مرزی "النصیب" را به کنترل خود درآورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی گذرگاه راهبردی «النصیب» در مرز‌های مشترک با اردن پس از سه سال + نقشه میدانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..