تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیته: تاوان استفاده نکردن از موقعیت هایمان را دادیم؛ تکلیف آینده ام مشخص نیست

سرمربی برزیل پس از حذف از جام جهانی احتمال کناره گیری از سمتش را رد نکرد.

به گزارش شما نیوز ، تیته پس از شکست ۲-۱ تیمش مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی عنوان کرد باوجود اینکه برزیل تیم برتر میدان بوده تیم حریف به خاطر زهردارتر بودنش موفق شد به نیمه نهایی راه یابد. 

تیته پس از بازی گفت:

قصد ندارم راجع به آینده ام صحبت کنم. فعلا ذهنم درگیر بازی است و زمان مناسبی برای صحبت در مورد این موضوع نیست. تا دو هفته دیگر همه آرام تر شدند و آن موقع می توانیم راجع به آینده حرف بزنیم.

بازی قشنگی بود و ما موقعیت های زیادی داشتیم اما بلژیک زهردارتر بود. آن ها به خوبی از موقعیت هایشان  استفاده کردند. تیبو کورتوا هم تا حدی تفاوت را رقم زد. الان بسیار ناراحت هستم اما کسی که فوتبال را دوست دارد حتما از این بازی لذت برده است.

ما در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم. در دقایق پایانی دو موقعیت بسیار خوب داشتیم اما نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. دوست ندارم راجع به داوری حرفی بزنم فقط ترجیح می دادم داور در صحنه بر هم خوردن تعادل  گابریل ژسوس از کمک داور ویدیویی استفاده می کرد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیته: تاوان استفاده نکردن از موقعیت هایمان را دادیم؛ تکلیف آینده ام مشخص نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..