تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زنده برزیل ۰-۲ بلژیک؛ هنرنمایی تیم مارتینز در کازان

به گزارش شما نیوز ، تیم های ملی برزیل و بلژیک در دومین مسابقه دور یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه جمعه شب به مصاف هم می روند. این مسابقه در کازان آره نا برگزار می شود.

برزیل با شکست دادن مکزیک در این مرحله حاضر شده است، بلژیک هم موفق شد ژاپن را از پیش رو بردارد. هر دو تیم به نسبت بازی قبلی دو تغییر داشته اند. مارسلو به ترکیب بازگشته و جای لوئیز را گرفته، فرناندینیو هم جایگزین کاسیمیرو شده است. در آن سمت، کاراسکو و مرتنز از ترکیب بیرون رفته اند تا جا برای چادلی و فلینی باز شود که در بازی قبلی گل زدند.

ترکیب دو تیم این گونه است:

برزیل: آلیسون بکر، سیلوا، میراندا، ژسوس، نیمار، کوتینیو، مارسلو، پائولینیو، فرناندینیو، ویلیان، فاگنر

بلژیک: کورتوا، آلدرویرلد، کمپانی، فرتونخن، ویتسل، فلینی، دی بروین، لوکاکو، هازارد، چادلی، مونیه

بازی طبق انتظار بسیار پرهیجان آغاز شد، شروع توفانی برزیل در ده دقیقه ابتدایی دو موقعیت خوب برای این تیم فراهم آورد. اولین و جدی ترین موقعیت نصیب تیاگو سیلوا شد، ضربه سر میراندا در چند قدمی دروازه به سیلوا رسید، توپ به او برخورد کرد و به تیر خورد و برگشت داده شده، دقایقی بعد فرصت نصیب پائولینیو شد که او هم قدر فرصت بدست آمده را ندانست.

اما بر خلاف روند مسابقه، در دقیقه ۱۳ بلژیک به گل رسید. سانتر ارسالی از جناح چپ با برخورد به شانه فرناندینیو راهی گل شد تا بلژیک خیلی زود از رقیب پرآوازه خود پیش بیفتد.

بعد از این گل، برزیل جلو کشید تا گل خورده را هرچه سریعتر جبران کند، اما بلژیک هم در ضدحملات تیمی خطرناک و زهرآلود نشان می داد، بعد از رد و بدل شدن چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه ها، این بلژیک بود که باز هم به گل رسید.

دقیقه ۳۱ مسابقه در عین شگفتی و البته شایستگی، بلژیک به گل دوم رسید. حرکت دیدنی لوکاکو در میانه زمین، با پاس خوب او برای دی بروین همراه شد، شوت عالی این بازیکن از فاصله ۲۰ یاردی درون دروازه آلیسون جای گرفت.

بعد از این گل، باز هم فشار برزیل بیشتر شد، دقیقه ۳۷ بود که شوت زیبای کوتینیو با واکنش عالی کورتوا راهی کرنر شد.

این خبر به روز می شود...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زنده برزیل ۰-۲ بلژیک؛ هنرنمایی تیم مارتینز در کازان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..