تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رسانه ملی به خبر ممنوع التصویری حمید استیلی

واکنش رسانه ملی به خبر ممنوع التصویری حمید استیلیمحمد حسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی در گفتگو باخبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در واکنش به خبر ممنوع التصویری حمید استیلی در صداوسیما گفت: رسانه ملی هیچ کس را رأسا ممنوع التصویر نمی‌کند بلکه ممنوع التصویری افراد از طریق مراجع قانونی، امنیتی و قضایی اعلام می گردد و تاکنون هیچ ابلاغیه ای درباره ممنوع التصویری حمید استیلی به صداوسیما اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه جمعه هفته پیش حمید استیلی در برنامه ورزشگاه شبکه پنج حضور داشته است افزود:مگر در این یک هفته چه اتفاقی افتاده است که استیلی ممنوع التصویر شده باشد !

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به برنامه صبح شبکه پنج که هر جمعه به ورزش در محلات می پردازد اشاره و تصریح کرد:این برنامه با مشارکت شهرداری مناطق مختلف برگزار می شود و همین امروز مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 16 آقای افشار با من تماس گرفت و گفت "اساسا از اول هم قرار نبوده است حمید استیلی در این برنامه شرکت کند و فقط فرشاد پیوس مهمان برنامه بوده است "

رنجبران با انتقاد از رسانه هایی که ادعای حرفه ای گری می کنند اما حداقل ها ی حرفه ای را برای انعکاس اخبار رعایت نمی کنند افزود:ظاهرا برخی فقط هدفشان تخریب رسانه ملی است چون قبل از درج خبر حداقل قواعد خبری حکم می کند که از ما سوال کنند آیا چنین شایعه ای که هیچ مبنایی ندارد درست است یا نه ؟ بعد آن را منتشر و صدا و سیما را متهم کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رسانه ملی به خبر ممنوع التصویری حمید استیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..