تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تمرین استقلال/ بازگشت شفر و استقبال استقلالی ها از شجاعیان

به گزارش شما نیوز ، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ امروز پشت درهای بسته و در ورزشگاه صنایع دفاع تمرینات خود را پیگیری کرد.

*وینفرد شفر که در دو جلسه قبلی تمرینات به دلیل سفر به دبی حضور نداشت در تمرین امروز تیمش شرکت کرد. وی در ابتدا با بازیکنان برخورد جالبی داشت وسپس برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.

*جیری ساناک به دلیل بیماری مادرش همچنان در تمرینات استقلال غایب است که البته این غیبت ها با هماهنگی بوده است.

*داریوش شجاعیان هافبک مصدوم استقلال که حدود ۴۰ روز پیش پای مصدوم خود را جراحی کرد در تمرین امروز حضور پیدا کرد و با استقبال همبازیانش رو به روشد.

*پندار توفیقی در تمرین امروز حضور داشت. طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون استعفای وی از استقلال مطرح شد اما وی این شایعات را تکذیب کرد.

*مرتضی آقاخان که از ناحیه مچ مصدوم است در تمرین امروز تیمش حضور نداشت.

*میثم تیموری مدافع جدید استقلال در تمرین امروز با استقبال بازیکنان به خاطر سالروز تولدش رو به رو شد.تیموری جزو بازیکنانی است که کادر پزشکی استقلال معتقد است با توجه به گذشت ۴ ماه از جراحی رباط صلیبی نباید در تمرینات شرکت کند و باید به روند درمان ادامه بدهد.

*بازیکنان استقلال در ابتدای تمرین زیر نظر آندریاس بدنهای خود را گرم کرده و سپس ۳۰ دقیقه کار استقامتی انجام دادند.در مرحله بعد کار تاکتیکی انجام شد که استقلالی ها در گروه های ۴ نفره پاسکاری تحت فشار را پشت سر گذاشتند.بعد از پاسکاری کوتاه و بلند، شفر دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و نکاتی را به آنها گوشزد کرد و بعد از آن بازیکنان به مرور تاکتیک حفظ توپ و پرس با محوریت پاسکاری ترکیبی مشغول شدند،در آیتم بعد فوتبال درون تیمی زیر نظر شفر برگزار شد.

*قرار است بازیکنانی که طی روزهای اخیر موفق به حضور در ساختمان ایفمارک نشده اند فردا در این مرکز پزشکی حضور پیدا کنند.طبق برنامه استقلالی ها قرار است روز دوشنبه راهی اردو شوند و هنوز زمان دقیق بازگشت استقلالی ها و نحوه حضورشان در سوپر جام مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تمرین استقلال/ بازگشت شفر و استقبال استقلالی ها از شجاعیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..