تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Test Your English I 1.3.7 – مجموعه آزمون زبان انگلیسی اندروید!

دانلود امروز 3+

تاریخ انتشار جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.3.7

دوست داشتن 1

Test Your English I v1.3.7(AD-free) – اپلیکیشن مجموعه آزمون های زبان انگلیسی اندروید
نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

بی شک زبان انگلیسی برترین زبان موجود در دنیا می باشد که هر کسی سعی می کند برای برطرف سازی نیاز های خود توانایی هایش را در تسلط بر آن افزایش دهد. افراد مختلف برای تثبیت یادگیری های خود در ذهنشان آزمون های مختلفی را انجام می دهند. Test Your English I عنوان یک اپلیکیشن کامل برای دسترسی به مجموعه ای از آزمون های زبان انگلیسی می باشد که توسط Martin K برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوعش کمک می کند توانایی هایتان را به چالش بکشید و بدانید تا چه حد در این زبان رسمی توانمند هستید. بیش از 300 آزمون چهار گزینه ای در لیست امکانات به چشم می خورد که کمک می کنند؛ در هر بار علاوه بر محک زدن خودتان بر دانش های شما نیز افزوده شود. هر کدام از آزمون های موجود شامل ده سوال مختلف و متنوع می باشد که هر کدام از ان ها مرتبط با مسائلی گوناگون هستند. پس از به پایان رسیدن هر آزمون نمره و امتیاز کسب شده به سرعت ارزیابی می شود تا بدانید به چه میزانی موفق بوده اید! بهتر است این نرم افزار فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Test Your English I اندروید :

دسترسی به بیش از 300 تست مختلف زبان انگلیسی ده سوال متنوع در هر کدام از تست های موجود تحت تاثیر قرار دادن تمامی توانایی شما در هر آزمون مناسب برای سنجیدن توانایی خود پس از هر دوره یادگیری زبان نمایش امتیاز کسب شده در پایان هر آزمون پنج تیپ مختلف از انواع تست ها

اپلیکیشن Test Your English I با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل آن را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ این برنامه به درخواست شما عزیزان معرفی شده است.

تغییرات نسخه v1.3.7 :

* برطرف سازی مشکلات گزارش شده

Test Your English I




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Test Your English I 1.3.7 – مجموعه آزمون زبان انگلیسی اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..