تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصالحه 76 درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره پلیس یزد

گروه جامعه- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 76 درصد از پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری پلیس یزد به صلح و سازش منجر شده است.

مصالحه 76 درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره پلیس یزد

به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد روز گذشته در نشست تخصصی اطلس آسیب های روانی و اجتماعی اظهار کرد: نتایج و بررسی های به عمل آمده نشان می دهد عملکرد دوایر مشاوره کلانتری های استان یزد، نسبت به سال گذشته افزایش 24 درصدی را داشته است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 872 پرونده در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها و مرکز مشاوره یزد تشکیل شده است افزود: 76 درصد از پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری پلیس، به صلح و سازش منجر شده است.
سرهنگ مزیدی با اشاره به اینکه اختلافات خانوادگی، حقوقی، اجتماعی و اعتیاد از علت های اصلی مراجعه شهروندان به دوایر مشاوره پلیس یزد بوده گفت: مصالحه برخي از پرونده ها با تلاش مددکاران کلانتري ها با چندين جلسه پيگيري و رسيدگي كارشناسان مشاوره صورت گرفته است.
این مقام انتظامی عنوان کرد: آموزش مهارت های زندگی می تواند از بروز بسیاری از اختلافات و تنش ها در بین خانواده ها پیشگیری کند چراکه بسیاری از آسیب ها به دلیل نداشتن این مهارت ها رخ می دهد.
معاون اجتماعی پلیس یزد ادامه داد: در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها و مرکز مشاوره آرامش پلیس یزد، خدمات مشاوره ای و مددکاری با موضوعات مختلف از جمله مشاوره خانواده، روانشناختی، انتظامی، ازدواج و ... ارائه می شود.
سرهنگ مزیدی از تلاش های مشاوران پلیس استان یزد در راستای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و کاهش اختلافات خانوادگی به منظور تحکیم بنیان خانواده قدردانی کرد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصالحه 76 درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره پلیس یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..