تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود تلگرام ایکس Telegram X 0.20.10.950 کاملترین نسخه تلگرام برای اندروید

با دانلود تلگرام ایکس نسخه کامل تر تلگرام در اختیار شما خواهد بود. می توان به طور قطع عنوان کرد که شما با مسنجر پرطرفدار تلگرام آشنا هستید و برای ارسال و دریافت پیغام های روزانه خود با دوستان و آشنایان از این برنامه استفاده می کنید. حال در این پست برای شما نسخه بهینه شده و کاملتری از تلگرام را معرفی می کنیم که امکانات بهتری از این برنامه دارد و در امنیت نیز مورد تائید پاول دوروف خالق تلگرام می باشد. در واقع تلگرام ایکس به طور رسمی توسط خود تلگرام مورد تائید واقع شده است و به عنوان نسخه دوم این برنامه شناخته می شود. این برنامه در ابتدا تحت عنوان چلگرام مطرح بوده است و بعدها به طور رسمی توسط دوروف به عنوان نسخه رسمی برنامه تلگرام معرفی شده است. شما بدون داشتن نگرانی در بابت امنیت برنامه می توانید از برنامه استفاده نمایید و مطمئن باشید که این نسخه تحت حمایت رسمی تلگرام قرار گرفته است و احتمالا شرایط برای کوچ رسمی تلگرام به این نسخه فراهم خواهد شد.

کاملترین و بهترین تلگرام رسمی موجود

دانلود-تلگرام-ایکس

با دانلود تلگرام ایکس شما می توانید از امکانات بهینه سازی شده تلگرام استفاده نمایید و از امکانات بیشتر این برنامه لذت ببرید. تلگرام ایکس محیط جذاب تری را برای شما فراهم می کند و برخی از گزینه های مزاحم را برای شما حذف کرده است تا تجربه راحت تری را با برنامه داشته باشید. یکی از مهمترین تغییرات این برنامه نسبت به تلگرام را می توان در حذف شدن نوار پایینی نوتیفیکیشن ها در کانال ها و همچنین حذف حباب های نام کاربردی برای زیباتر دیده شدن پیام ها عنوان کرد. کاربرانی که علاقه مند هستند امکانات بیشتری در اختیارشان قرار گیرد، قطعا با تلگرام ایکس همراه خواهند شد و می توانند از امکانات بی نظیر این برنامه نیز استفاده نمایند. شما کاربران هم اکنون می توانید برای دانلود تلگرام ایکس از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایید.

ویژگی های تلگرام ایکس:

– رابط کاربری نرم تر و ملموس تر برای کابران
– ارائه تمامی قابلیت های تلگرام اصلی
– امکانات بیشتر نسبت به تلگرام
– موردتائید رسمی پاول دوروف خالق تلگرام
– امنیت فوق العاده برنامه
– وجود گزینه های کابردی بیشتر برای تجربه سریع تر برنامه

( برای مشاهده در ابعاد اصلی روی عکس کلیک نمایید )

دانلود-تلگرام-ایکس

info

An alternative Telegram client based on TDLib, with higher speed, slicker animations and experimental features.

راهنمای نصب

توجه: این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید 4.1 و بالاتر نصب و اجرا می شود. (نسخه Arm64 بر روی سیستم عامل اندروید 5.0 به بالاتر نصب می شود)

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود تلگرام ایکس Telegram X 0.20.10.950 کاملترین نسخه تلگرام برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..