تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارشاد از نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای بازدید کرد

صالحی از نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای بازدید کردبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز جمعه از دومین نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای دیدن کرد.

سیدعباس صالحی در این بازدید ضمن گفتگو با کارشناسان این حوزه از نزدیک با محصولات جدید این عرصه آشنا شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در سالن همایش‌های صدا و سیما از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و با مسئولان مربوطه درباره محصولات جدید در این زمینه و مشکلات موجود گفتگو کرد.

گفتنی است؛ دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران طبق گفته برگزارکنندگان آن، بزرگ‌ترین رویداد تجاری صنعت بازی در خاورمیانه عنوان شده است. نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای متشکل از ۸۵ غرفه است که از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برپا شده است.

انتهای پیام/

 وزیر ارشاد به نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای رفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارشاد از نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای بازدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..