تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Pixel Combat: Zombies Strike v2.0.5

در بازی Pixel Combat: Zombies Strike شما دفاع را درون خانه نگاه می‌دارید، و باید در برابر یورش زامبی‌ها دوام بیاورید! در این بازی هدف شما این است تا جایی که ممکن است زنده بمانید و زامبی‌ها را از بین ببرید! قابلیت ساختن سنگرها و گزینه‌های فراوان سلاح (چاقو‌ها، تبرها، کلت‌ها، مسلسل‌ها و تفنگ‌های ساچمه‌ای) به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در برابر این موجودات مقاومت کنید.

نکته اصلی بازی گوش بزنگ بودن است، زیرا حتی در میان ضعیف‌ترین‌ها، غول‌های قدرتمند با توانایی‌های منحصربه‌فرد وجود دارد که هر لحظه می‌توانند شما را تکه تکه کنند.

ویژگی‌ها :

یک بازی تیراندازی اول شخص با گرافیک سه‌بعدی بلوکی را تجربه کنید

شامل مکان‌های مختلف برای بازی که دارای سبک پیکسلی می‌باشند

با غول‌های چالش‌برانگیز به مبارزه بپردازید و از خود دفاع نمایید

زرادخانه‌ای وسیع (از یک چاقو تا یک مسلسل) در اختیار شما قرار دارد

فیزیک واقع‌گرایانه را تجربه نمایید

می‌توانید حین حرکت از بازی لذت ببرید

اکشن پویا را در فضاهای محدود تجربه کنید

قابلیت ساخت سلاح‌ها و مهمات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Pixel Combat: Zombies Strike v2.0.5»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..