تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیه دستور بازداشت ۳۴۶ نظامی را صادر کرد

برترین ها به نقل از یورو نیوز: مقامات ترکیه روز جمعه دستور بازداشت ۳۴۶ عضو نیروهای نظامی این کشور را به ظن ارتباط با کودتای نافرجام سال ۲۰۱۶ در این کشور صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، دادستان استانبول دستور بازداشت ۲۷۱ سرباز را صادر کرده است.

بازداشت شدگان مظنون به ارتباط با فتح الله گولن، روحانی مخالف رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه هستند.

ترکیه دستور بازداشت ۳۴۶ نظامی را صادر کرد

بنا به گزارشها، دادستانی ازمیر نیز دستور بازداشت ۷۵ سرباز را صادر کرده است. در گزارش خبرگزاری آناتولی اشاره ای به تعداد افرادی که روز جمعه بازداشت شده‌اند نشده است.

فتح الله گولن که ساکن آمریکا است، هرگونه ارتباط با کودتای نافرجام سال ۲۰۱۶ میلادی را رد کرده است.

از زمان کودتای نافرجام ترکیه در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۶ تاکنون ۷۷ هزار نفر به ظن ارتباط با این کودتا بازداشت شده اند. بیش از ۱۴۰ هزار نفر نیز از مشاغل دولتی خود یا تعلیق و یا برکنار شده اند.

منتقدان دولت ترکیه و گروه های مدافع حقوق بشر از سرکوب‌های پس از کودتای سال ۲۰۱۶ در ترکیه به شدت انتقاد می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیه دستور بازداشت ۳۴۶ نظامی را صادر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..