تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساره بیات به «خزه» منوچهر هادی پیوست

ساره بیات جدیدترین بازیگری است که حضورش در فیلم «خزه» قطعی شده است.

به گزارش سینماخبر پیش تولید فیلم سینمایی «خزه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی که از مدتی پیش آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و گروه این روز‌ها مشغول انتخاب بازیگران فیلم هستند.

ساره بیات جدیدترین بازیگری است که حضورش در فیلم قطعی شده تا دومین تجربه همکاری اش با منوچهر هادی؛ بعد از سریال «عاشقانه» در فیلم «خزه» رقم بخورد.

پیش از این اعلام شد که محسن تنابنده هم یکی از بازیگران این فیلم است؛ اما این بازیگر به دلایل شخصی از حضور در این پروژه انصراف داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساره بیات به «خزه» منوچهر هادی پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..