تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد به دیجیاتو: باید از استعداد کافه بازار استفاده کنیم

عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز از نمایشگاه TGC 2018 و غرفه‌های بازی‌سازی بازدید کرد. در جریان پرسش و پاسخ با خبرنگاران، از عباس صالحی پیرامون اختلاف اخیر کافه بازار و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پرسیدیم.

عباس صالحی پاسخ داد:

«ما حتما همراهی و هماهنگی تمامی کسانی که در مجموعه بازی فعالیت می‌کنند را نیازمندیم و بازار بازی باید با هماهنگی حداکثری مجموعه‌های دولتی، عمومی و خصوصی همراه باشد. طبیعتا استفاده از تمامی استعدادها برای فعالیت در این حوزه مورد تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد بوده و ما نیازمند استعداد کافه بازار هستیم، این شرکت به عنوان یکی از استعدادهای اجتماعی و درونی ما، مورد تایید بنده به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد است.»

او در ادامه به توضیحات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و تاکید TGC 2018 بر واردات بازی‌های ویدیویی اشاره کرد و گفت: «این رویداد به گونه‌ای طراحی شده که بعضی شرکت‌ها در آن حضور ندارند اما این به آن معنی نیست که شرکتی نقشی در حوزه بازی ندارد. نقش آن‌ها را باید جدی گرفت اما در رویدادی دیگر.»

عباس صالحی

صالحی پرسش دیگر دیجیاتو مبنی بر تلاش دولت برای حفظ نمایشگاه TGC علی‌رغم بازگشت تحریم‌ها را چنین پاسخ داد: «طبعا باید ببینیم مسیری که طی می‌کنیم به کجا می‌رسد. هنوز بسیاری از صحبت‌ها در حد گمانه‌زنی است تا ببینیم اتفاقاتی که قرار است رخ بدهد در چه عمقی خواهد بود و آیا روی این فضا هم تاثیر خواهد گذاشت یا خیر. در تلاش هستیم که از این رویداد صیانت کنیم و تحریم‌ها حداقل ضربه را به آن بزند.»

کافه بازار ابتدای این هفته با انتشار ایمیلی از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از تحریم نمایشگاه TGC 2018 خبر داد. در ایمیل ارسالی به شرکت کنندگان کافه بازار، روابط عمومی بنیاد ملی بازی با ارائه لینک انتقاد توییتری امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه بازار از TGC، خبر حذف شرکت کنندگان این نمایشگاه را داد.

کریمی قدوسی اما بعد از انتشار این خبر و در گفتگو با دیجیاتو، علت حذف شرکت کنندگان کافه بازار را رویکرد این شرکت برای واردات بازی اعلام کرد و گفت من اصلا در جریان متن ایمیل ارسالی نبودم. در ایمیلی جداگانه که یک روز بعد ارسال شد، علت لغو بلیت‌ها توضیح داده شد؛ توضیحی متفاوت با ایمیل ابتدایی.

همزمان با انتشار این ایمیل، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در توییتی، ابلاغیه داخلی به تاریخ ۲ تیرماه را منتشر کرد که در آن به ممنوعیت تبلیغات بازی‌های ویدیویی خارجی در این نمایشگاه اشاره شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد به دیجیاتو: باید از استعداد کافه بازار استفاده کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..