تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان نشست کمیسیون مشترک وزرای خارجه برجام

خبرگزاری فارس: نخستین نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح وزرای خارجه با حضور وزرای خارجه ایران و 1+4 (آلمان،‌فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و بدون آمریکا و با حضور فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از حدود دو ساعت و نیم در هتل پله کوبورگ شهر وین به کار خود پایان داد.

در این نشست پس از اظهارات اولیه خانم فدریکا موگرینی، محمدجواد ظریف مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص وضعیت برجام پس از خروج غیر قانونی آمریکا از این توافق بین‌المللی را تشریح کرد.

«محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران،‌ «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان، «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و «وانگ یی» وزیر خارجه چین در این نشست حضور داشتند و «بوریس جانسون» وزیر خارجه بریتانیا به خاطر حضور در نشستی در لندن درباره برگزیت، در نشست امروز حضور نداشت و «الستر برت» معاونش در این نشست شرکت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان نشست کمیسیون مشترک وزرای خارجه برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..