تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب سود ۱۳۵ هزار میلیارد ریالی ناشران در بورس

میزان سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت در پایان خرداد ماه ۹۷، برابر با ۱۳۵ هزار میلیارد ریال بود و متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل ۵۴۳ ریال را نشان می دهد.

به گزارش شما نیوز ، تطبیق سود (زیان) پیش بینی شده شرکت ها در این ماه نسبت به اردیبهشت ماه نشان می دهد که تعداد ۵۹ شرکت با افزایش، تعداد ۵۲ شرکت با کاهش و مابقی شرکت ها برابر با ۱۹۹ شرکت، تغییری در سود (زیان) پیش بینی شده نداشته اند.

همچنین سود و زیان پیش بینی شده شرکت ها در پایان خرداد ماه سال ۹۷ برابر با ۴۶۵۰۵۰ میلیارد ریال می باشد که نسبت به اردیبهشت ماه ۹۷ معادل ۲۴۱۲۵ میلیارد ریال افزایش نشان می دهد. در پایان خرداد متوسط  پیش بینی سود (زیان) خالص شرکت های بورسی به ازای هر سهم برابر با ۳۲۱ ریال می باشد.

در ضمن میزان سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت- انباشته در سومین ماه بهار، ۱۳۵ هزار میلیارد ریال بوده که ۶۴۲ ریال متوسط درآمد واقعی شرکت ها بوده است. همچنین متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل ۵۴۳ ریال را نشان می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب سود ۱۳۵ هزار میلیارد ریالی ناشران در بورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..