تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا مردم دیگر طلا نمی‌خرند؟/ رییس اتحادیه طلا: خریدوفروش مصنوعات طلا به صفر رسیده است

ساعت24- رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به زیان طلافروشان از نوسان قیمت ها، گفت: رکود در بازار طلا به حدی است که خرید و فروش مصنوعات طلا به صفر رسیده است.

آیت محمدولی  اشاره به رکود موجود در بازار طلا، اظهار داشت: در خصوص خرید و فروش مصنوعات طلا از ابتدای سال در حد صفر بوده است.

وی افزود: با این تعداد طلافروشی‌ای که در کشور وجود دارد، از ابتدای سال 1397 تا به الان خرید و فروشی که باید وجود داشته باشد و از مصنوعات طلا استقبال شود و همکاران ما بتوانند از این خرید و فروش هزینه‌های خود را تامین کنند، وجود نداشته است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران توضیح داد: در این نوسانات قیمت طلا، قدرت تصمیم‌گیری از مردم گرفته شده و نیز از نظر اقتصادی و مالی قدرت خریدشان پایین آمده است. همچنین مردم در مسیری رفتند که طلاهای آب شده یا سکه می‌خرند تا کار اقتصادی کنند.

محمدولی عنوان کرد: از نظر اقتصادی طلافروشان هزینه‌های روزمره خود را نیز نتوانستند تامین کنند.

وی با ذکر این نکته که در حال حاضر حباب سکه در حدود 600 هزار تومان است، تصریح کرد: اگر دادوستد اتفاق بیفتد، برای طلافروشان خوب است و طلافروشان از این افزایش قیمت‌ها و نوسانات زیان دیده‌اند.

خبرانلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا مردم دیگر طلا نمی‌خرند؟/ رییس اتحادیه طلا: خریدوفروش مصنوعات طلا به صفر رسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..