تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخاری مستقیم با تمدیدی‌ها مذاکره می‌کند

ورزش سه: پندارتوفیقی، مسئول نقل و انتقالالت باشگاه استقلال بعد از تمدید قرارداد با فرشید باقری، برای تمدید قرارداد با وریا غفوری، امید ابراهیمی، جپاروف و تیام هم به توافق رسیده است اما آنها برای عقد قرارداد جدید مطالبات فصول گذشته خود را می خواهند که این باشگاه فعلا پولی ندارد به آنها پرداخت کند.

با این شرایط توفیقی دیگر دخالتی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان استقلال نخواهد داشت و قرار است از این به بعد افتخاری 4 بازیکن این تیم را مجاب به ماندن در جمع آبی پوشان کند چون او باید مسائل مالی را با غفوری، تیام، جپاروف و امید ابراهیمی حل کند.

در این بین طبق اعلام قبلی قرار است استقلال دوشنبه هفته آینده برای برگزاری اردو به ترکیه برود و باید دید افتخاری می تواند کار تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته این باشگاه را نهایی کند یا نه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخاری مستقیم با تمدیدی‌ها مذاکره می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..