تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیری: پرسپولیس می‌تواند در قهرمانی هت‌تریک کند

تسنیم: مهدی شیری  در مورد آخرین وضعیتش در تیم پیکان گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و باانگیزه زیاد تمرین می‌کنم تا آماده فصل جدید لیگ برتر شوم. به‌هر حال شرایط پرسپولیس طوری بود که نتوانستم از ابتدای لیگ برای این تیم بازی کنم و فعلاً به صورت قرضی در پیکان هستم، اما به هیچ وجه برای این تیم کم نمی‌گذارم و می‌خواهم بهترین عملکرد را در پیکان داشته باشم. مهم این است که در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشته باشم تا در بهترین شرایط به پرسپولیس بروم.

شیری: پرسپولیس می‌تواند در قهرمانی هت‌تریک کند

وی با اشاره به تغییراتی که در پیکان صورت گرفته است، تصریح کرد: پیکان امسال هم تیم خوبی خواهد داشت. این درست که چند بازیکن خوب و تأثیرگذار را از دست دادیم، ولی کادر فنی چند بازیکن باکیفیت را به تیم اضافه کرد و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. سال گذشته هم تا آستانه کسب سهمیه پیش رفتیم، اما در برخی بازی‌ها بدشانسی آوردیم و به هدف‌مان نرسیدیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان در هفدهمین دوره لیگ برتر همچنین در مورد شرایط پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس هم وضعیت خوبی دارد. با اینکه چند بازیکن جدا شده‌اند، اما اعتقاد من این است که پرسپولیس می‌تواند در فصل جدید لیگ برتر قهرمان شود و در این زمینه هت‌تریک کند. پرسپولیس همین الان هم بازیکنان خوبی دارد و با اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم‌فصل دوم، قدرت فنی این تیم بیشتر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیری: پرسپولیس می‌تواند در قهرمانی هت‌تریک کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..