تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال ساخت یک فیلم در ایران و خارج از کشور/ زندگی شهید طهرانی مقدم فیلم می‌شود؟

ساخت «شبانه‌های ورونیکا» در ایران و خارج از کشور/ زندگی شهید طهرانی مقدم فیلم می‌شود؟ابوذر پورمحمدی تهیه کننده سینما، درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: درخواست پروانه ساخت سینمایی را برای فیلمنامه «شبانه های ورونیکا» دادیم و منتظر جواب هستیم.

وی افزود: کارگردانی این اثر بر عهده مهدی صاحبی است و ژانر اجتماعی دارد. لوکیشن های «شبانه های ورونیکا» در تهران و خارج از کشور است و کاری پربازیگر خواهد بود.

این تهیه کننده در خصوص اولین نمایش این اثر بیان کرد: اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود، هدف ما حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است.

پورمحمدی درباره آخرین وضعیت ساخت فیلمنامه ای با موضوع زندگی شهید حسن طهرانی مقدم اظهار کرد: برای ساخت این فیلم منتظر جواب همکاری از سوی یکسری از ارگان های دولتی هستیم.

انتهای پیام/

شبانه های ورونیکا ساخته می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال ساخت یک فیلم در ایران و خارج از کشور/ زندگی شهید طهرانی مقدم فیلم می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..