تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ دلیل مهم برای محبوبیت کرواسی میان گردشگران

۷ دلیل مهم برای محبوبیت کرواسی میان گردشگرانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کرواسی سال گذشته میزبان ۱۸.۵ میلیون گردشگر بوده و بر اساس اطلاعات سیستم "evisito"، این کشور در سال جاری نسبت به همین زمان در سال گذشته، ۲۰ درصد گردشگر بیشتر داشته است. امسال نیز کرواسی در جذب گردشگر موفق بوده و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است؛ به عنوان مثال شرکت مسافرتی "Olive Tree Escapes" شیکاگو افزایش قابل توجهی از درخواست‌های مشتریان از ایالات متحده داشته است.

مدیر این شرکت مسافرتی می‌گوید: کرواسی به طور مداوم در حال توسعه گردشگری است تا مسافران جدیدی را جذب کند.

اما هفت دلیل اساسی که کرواسی را در میان گردشگران محبوب کرده است، به شرح زیر است:

غذاهای لذیذ و دلنشین، ۱۰ سایت که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند، وجود هشت پارک ملی، بیش از ۳ هزار مایل خط ساحلی، وجود بیش از هزار جزیره، مکان‌های فیلمبرداری سریال‌ها و فیلم‌های معروف تلویزیونی و سینمایی و تفریحات مختلف با شهرت جهانی از جمله دلایلی است که کرواسی را میان گردشگران بسیار محبوب کرده است.

کرواسی که در منطقه بالکان قرار دارد، دارای مساحتی کمتر از ۵۷ هزار کیلومتر مربع است که به همین دلیل گردشگران می‌توانند در یک سفر به این سرزمین ویژگی‌های منحصر به فرد آن را تجربه کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

دلایل اصلی محبوبیت کرواسی میان گردشگران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ دلیل مهم برای محبوبیت کرواسی میان گردشگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..