تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پيش بازي اروگوئه - فرانسه؛ شروع مرحله يك چهارم با رويارويي خروس ها در مقابلآبي هاي آسماني

 امشب از ساعت ١٨:٣٠ مرحله يك چهارم نهايي جام جهاني با بازي اروگوئه در مقابل فرانسه شروع مي شود.

به گزارش شما نیوز ،

شرايط كلي

فرانسه حتي قبل از شروع جام نيز به عنوان يكي از اصلي ترين مدعيان اين جام به شمار مي رفت. آن ها در گروه سوم با برد و يك مساوي قاطعانه به دور حذفي راه يافتند. در اولين مرحله حذفي مقابل فيناليست دور قبل يعني آرژانتين قرار گرفتند كه در نهايت با درخشش كيليان امباپه به پيروزي پرگل ٤-٣ رسيدند.

در آن سو اروگوئه هم شرايط مطلوبي دارد. شاگردان اسكار تابارس در گروه اول با ٩ امتياز به عنوان صدر نشين به مرحله يك هشتم نهايي رسيدند و در اولين ديدار خود موفق شدند روياي قهرماني جهان كريستيانو رونالدو و پرتغال را نابود كنند.

تركيب احتمالي

اروگوئه: موسلرا، لاكسالت، گودين، خيمنز، كاسرس، توريرا، وچينو، ناندز، بنتانكور، استواني، سوارز

فرانسه: لوريس، هرناندز، واران، اومتيتي، پاوارد، توليسو، كانته، پوگبا، امباپه، ژيرو، گريزمن

رويارويي قبلي

اين دو تيم تاكنون هفت بار به مصاف هم رفته اند كه سهم اروگوئه ٢ و سهم فرانسه يك برد بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پيش بازي اروگوئه - فرانسه؛ شروع مرحله يك چهارم با رويارويي خروس ها در مقابلآبي هاي آسماني»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..