تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشم‌زایی: ترمیم کابینه احترام به افکار عمومی جامعه است

به گزارش شما نیوز ،عبدالرضا هاشم‌زایی با اشاره به ضرورت ترمیم کابینه در شرایط فعلی، اظهار داشت: امروز کشورهای دموکراتیک و کشورهایی که دارای پارلمان هستند و انتخابات متعدد در آنها برگزار می‌شود اصولا زمانی که یک اتفاق خاص در هر زمینه‌ای اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور می‌افتد برای اینکه به نظر مردم و افکار عمومی اهمیت دهند تغییراتی را انجام می‌دهند.

وی در ادامه بیان کرد: درست است که شاید ما در این مدت به حدی مدیریت‌ها را تضعیف کردیم که شاید ترمیم کابینه در حل مشکلات چندان موثر نباشد اما همین که به افکار عمومی مردم و نمایندگان احترام گذاشته شود اقدام مثبتی است و با توجه به بحران‌هایی که وجود دارد این اقدام لازم است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: اگر امروز بگوییم که بحرانی وجود ندارد کاملا غیرمنطقی صحبت کرده‌ایم چرا که مردم در یک شب شاهد هستند که ثروت‌شان یک سوم می‌شود و قدرت خرید یک فرد حقوق‌ بگیر یک چهارم می‌شود یا در خصوص نرخ ارز می‌بینیم که در دوران احمدی‌نژاد ارز هزار تومانی به سه هزار تومان تبدیل شد و اکنون از سه هزار تومان به هشت هزار تومان رسیده است، اینها همه حاکی از وجود مشکلات در بحث اقتصاد است.

هاشم‌زایی تصریح کرد: بنده معتقدم که آقای رییس‌جمهور قبل از سفر خارجی باید این اقدام را انجام می‌داد و تیم اقتصادی خود را ترمیم می‌کرد و افرادی را به جای آنها می‌آورد که مردم به نمایندگان نگویند که مدیریت کشور در یک چرخه آشنا می‌گذرد و تنها افرادی از مجلس به دولت می‌روند و از دولت به مجلس منتقل می‌شوند. اگر تغییر کابینه اتفاق افتد بنده این را به فال نیک می‌گیرم اما اگر آقای رییس‌جمهور این کار را انجام ندهد مجلس مجبور می‌شود به این موضوع ورود پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بخش اقتصادی بیش از هر بخشی نیاز به ترمیم دارد، امروز مشکل ما ناشی از اقتصاد است. ممکن است که مشکلات اقتصادی بعضا به مسائل اجتماعی و سیاسی نیز تبدیل شود اما امروز بحرانی که وجود دارد بحث معیشت، کار، بیکاری و رانت است. ممکن است که شعارهایی نیز به مسائل سیاست داخلی و سیاست خارجی برگردد که بر روی توسعه اقتصادی کشور اثر بگذارد اما نهایتا در راس بحران‌ها اقتصاد قرار دارد و در بخش اقتصادی، دولت باید کابینه خود را ترمیم کند.

هاشم زایی در پایان گفت: دولت باید در وزرای اقتصادی و بقیه بخش‌ها نظیر بانک مرکزی تغییراتی را ایجاد کند. ترمیم کابینه آرامش را به افکار عمومی مردم باز می‌گرداند و به نوعی احترام به مردم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشم‌زایی: ترمیم کابینه احترام به افکار عمومی جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..