تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Dead Ahead: Zombie Warfare v2.2.0

در بازی تاکتیکی Dead Ahead: Zombie Warfare که به سبک بقاء می‌باشد در برابر نیروهای زامبی‌های شرور مقاومت کرده و آن‌ها را به مبارزه بطلبید. در یکی از بامزه‌ترین بازی‌های سبک بقاء برای آزادی مبارزه کنید و به قاتل بی‌باک زامبی‌ها تبدیل شوید. موج پشت موج زامبی‌ها را از بین ببرید، منابع را جمع‌آوری کنید، به دنبال بازماندگان بگردید، و مهمتر از همه… میراث خود را بسازید!

از اتوبوس خود دفاع کرده و در برابر دشمنانی که از هر شیطان یا هیولایی ترسناک‌تر هستند مقاومت کنید! تیم گلادیاتور خود را بسازید و آن‌ها را یکی یکی عازم نبرد کنید! به هر روش لازم متوصل شوید تا زامبی‌ها را دفع نمایید! آن‌ها را قلع و قم کنید، به آن‌ها تیراندازی نمایید و یا با بشکه‌ها بسوزانید.

ویژگی‌ها :

بازی اکشن استراتژیک خونین با حسی از طنز

خبری از پنهان شدن در تاریکی نیست، زامبی‌ها سراغتان خواهند آمد!

در برابر انبوهی از زامبی‌ها مقاومت کرده و به هر قیمتی که شده اتوبوس خود را امن نگاه دارید!

دنیایی وسیع با مکان‌های متعدد

ارتقاء‌ها، آیتم‌های ویژه و مأموریت‌های اختیاری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Dead Ahead: Zombie Warfare v2.2.0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..