تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوفون فردا در تست پزشکی پاری سن ژرمن شرکت می‌کند

دروازه بان ۴۰ سال ایتالیایی، فردا در تست پزشکی باشگاه پاری سن ژرمن شرکت می‌کند.

بوفون فردا در تست پزشکی پاری سن ژرمن شرکت می کندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛جیان لوئیجی بوفون دروازه بان افسانه ای ایتالیا و سابق تیم یوونتوس با باشگاه پاری سن ژرمن به توافق رسید و طبق اعلام رسانه های ایتالیا و فرانسه این بازیکن فردا در تست پزشکی قهرمان فرانسه شرکت می کند.

انتقال این بازیکن به پاریس که مراحل پایانی اش را می گذارند، احتمالا دوشنبه هفته آینده قطعی می شود و این دروازه بان 40 سال با قراردادی دو ساله رسما به عضویت پی اس جی در می آید.

یشتر بخوانید:

رونالدو به دنبال خرید خانه در تورین ایتالیا!

پیشنهاد وسوسه کننده یووه به رونالدو

گفته می شود ، دستمزد جیجی در پاری سن ژرمن سالانه هشت میلیون یورو خواهد بود.

انتهای پیام/

انتقال بوفون به پاری سن ژرمن در مراحل پایانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوفون فردا در تست پزشکی پاری سن ژرمن شرکت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..