تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «مجتمع فنی زامبی ۲» توقیف نشده است

کتاب مجتمع فنی زامبی 2 توقیف نشده است

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در برخی رسانه ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب «مجتمع فنی زامبی ۲» که در انتشارات ویدا منتشر شده است را به دلیل محتوای رکیک و غیراخلاقی توقیف کرده است.

اما یک منبع آگاه در انتشارات ویدا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ این خبر را تکذیب کرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به انتشارات ویدا اعلام کرده است که کتاب «مجتمع فنی زامبی ۲» را برای بررسی مجدد به این وزارتخانه ارسال کند.

گفتنی است؛ بنابر گفته‌های منبع آگاه کتاب «مجتمع فنی زامبی ۲» در بخش کتاب‌های بزرگسال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شده اما باید در بخش کتاب‌های کودک و نوجوان بررسی شود.

انتهای پیام/

آیا مجتمع فنی زامبی 2 توقیف شده است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «مجتمع فنی زامبی ۲» توقیف نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..