تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۱۵/ ۰۴/ ۱۳۹۷

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه جمعه 15 تیر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، قوی، با سیاست و عملگرا هستید و هم از لحاظ ذهنی و هم جسمی بسیار فعال هستید. برای رسیدن به آرامش خاطر رفتن به یک سفر زیارتی در ماه های پایانی سال به شما توصیه می شود. شاید در چند ماه آغازین سال از لحاظ مادی با فشارهایی روبرو باشید، اما با گذشت این دوره می توانید با انجام فعالیت های تجاری هوشمندانه به موفقیت دست پیدا کرده و کمبودهای این مدت را نیز جبران کنید، فقط باید مواظب باشید که هر کاری را که می خواهید انجام دهید با دقت و تحقیقات کافی باشد. در نیمه ی دوم سال سرمایه گذاری های گذشته تان شروع به نتیجه دادن خواهند کرد. درگیری های حقوقی مرتبط با املاک را در ماه های میانی سال حل خواهید کرد و پول خوبی به جیب خواهید زد. تلاش و تعهدی که در زمینه ی کاری از خود نشان می دهید مورد تحسین و تایید مقامات مافوقتان قرار خواهد گرفت. با این حال هر از گاهی به خاطر بی دقتی هایتان مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. آنهایی که پیش از این عشق خود را پیدا کرده اند امسال فرصت این را خواهد داشت که رابطه ی خود را جدیتر کرده و به خانه ی بخت بروند. آنهایی هم که هنوز تنها هستند شانس پیدا کردن نیمه ی گمشده شان را خواهند داشت. مرداد، شهریور، اسفند و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۱۵/ ۰۴/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..