تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود HD Video Player All Format – Streaming 1.8.1 – ویدئو پلیر پر امکانات و قدرتمند اندروید

دانلود امروز 2+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.8.1

دوست داشتن 1

HD Video Player All Format – Streaming v1.8.1 [Mod Ad-Free] – اپلیکیشن ویدئو پلیر پر امکانات و قدرتمند اندروید
نسخه کامل و بدون تبلیغات برنامه برای اولین بار در ایران

هر کسی برای پخش فیلم های موجود در اسمارت فون خود از نوعی ویدئو پلیر استفاده می کند که می توانند در کیفیت پخش بسیار موثر باشند. با توجه به این موضوع قصد داریم همانند همیشه یکی از بهترین پلیر های موجود را در اختیار شما کاربران فارسرویدی قرار دهیم. HD Video Player All Format – Streaming عنوان یک ویدئو پلیر ساده، قدرتمند و پر امکانات برای تبلت و گوشی اندروید می باشد که توسط Chris Grey توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با بهره مندی از یک سیستم رمز گشایی خاص کمک می کند تا هر نوع فیلمی را در فرمت های گوناگون اجرا کنید و از نهایت کیفیت فیلم های خود بهره مند شوید. همان طور که از نام این استارت اپ نیز مشخص است یکی از بارز ترین ویژگی هایش را می توان سیستم استریم آنلاین دانست که همه چیز را خارج از محیط مرورگر به اجرا می گذارد. اگر می خواهید علاوه بر مشاهده فیلم فعالیت دیگری را به صورت همزمان انجام دهید حالت پخش پاپ آپ را فعال کنید و علاوه بر مشاهده ویدئو دیگر نرم افزار ها را نیز اجرا نمایید. این پخش کننده پر امکانات را از دست ندهید و برای دریافت و آشنایی بیشتر با ویژگی ها با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه HD Video Player All Format – Streaming اندروید :

کیفیت بسیار بالای پخش ویدئو ها بدون هیچ گونه کندی پخش فرمت های رمزگذاری شده بدون هیچ محدودیتی پشتیبانی از انواع فرمت های ویدئویی همانند AVI، MP4، MKV، FLV، MPG و … شناسایی خودکار تمامی فایل های ویدئویی موجود در کارت حافظه و یا حافظه داخلی پشتیبانی از پخش جریان های ویدئویی سیستم پخش کننده پویا به صورت صفحه شناور پاپ آپ سفارشی سازی اندازه صفحه پاپ آپ به دلخواه خود

اپلیکیشن HD Video Player All Format – Streaming با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با هزاران دانلود امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل آن را از وسایت محبوب فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.8.1 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

HD Video Player All Format - Streaming




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود HD Video Player All Format – Streaming 1.8.1 – ویدئو پلیر پر امکانات و قدرتمند اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..