تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده آمریکا برای خروج سودان از لیست ترویسم

خبرگزاری ایسنا: نماینده ارشد آمریکا در سودان اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای خروج خارطوم از لیست کشورهای حامی تروریسم در آمریکا انجام خواهد داد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، استیون کوتسیس کاردار آمریکا در خارطوم در مراسمی اعلام کرد: با توجه به حمایت سودان از آمریکا درباره مساله کره شمالی ما می‌خواهیم از اقدامات انجام شده توسط سودان و همه متحدان ما در جهان در حمایت از فشار اقتصادی و دیپلماتیک واشنگتن علیه کره شمالی تمجید و قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: برهمین اساس من اعلام می‌کنم که این سفارتخانه تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط برای خروج سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم انجام دهد.

همچنین چندی پیش وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، این کشور نام سودان را از لیست کشورهایی که از کودک‌سرباز استفاده می‌کنند و کودکان را در مشاغل نظامی به خدمت می‌گیرند، خارج کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده آمریکا برای خروج سودان از لیست ترویسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..