تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط بزرگ رئال‌مادرید برای انتقال رونالدو به یوونتوس

اخبار در مورد انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس به اوج رسیده و احتمال رخ دادن این اتفاق لحظه به لحظه بیشتر می شود. اما باشگاه رئال مادرید زمانی رسما با بیانکونری توافق خواهد کرد که خود رونالدو رسما و در انظار عمومی اعلام کند قصد دارد از رئال مادرید جدا شده و راهی یوونتوس شود.


ایده فلونتینو پرز واضح است و به رونالدو گفته اگر قصد جدایی دارد باید رسما آن را اعلام کنم و آنوقت من پیشنهاد یوونتوس را خواهم پذیرفت زیرا مدیر باشگاه علاقه ای ندارد جدایی رونالدو واکنش ها را به عملکرد او افزایش دهد و به همین هرگاه یوونتوس رسما پیشنهاد داده و خود رونالدو نیز دم از رفتن بزند این انتقال انجام خواهد شد.


تنش بین پرز و کریستیانو در ماه های اخیر افزایش یافته است زیرا ستاره پرتغالی اعتقاد دارد که باشگاه از او را در طول پرونده دادگاه مالیات اسپانیا محافظت نکرده است و بعد از آن نیز کریستیانو خواستار افزایش دستمزد شد که پاسخ باشگاه منفی بود. به نوشته آخرین خبر، رونالدو در آغاز سال جدید میلادی تصمیم جدایی گرفته و درخواست کاهش بند آزادسازی داد که باشگاه پذیرفت و یوونتوس نیز برای جذب او وارد صحنه گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط بزرگ رئال‌مادرید برای انتقال رونالدو به یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..