تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی تعدادی از زنان زندانی جرائم غیر عمد؛ به زودی

فارس

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری فارس از آزادی تعدادی از زنان زندانی جرائم غیرعمد فارس در روز ولادت حضرت معصومه (س) خبر داد.

آزادی تعدادی از زنان زندانی جرائم غیرعمد فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سیده معصومه دستغیب بیان کرد: تاکنون ۱۵۰ میلیون تومان توسط تعدادی از دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان برای آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد استان جمع آوری شده است.
وی افزود: جمع آوری کمک‌های دستگاه‌های اجرایی تا سالروز تولد حضرت معصومه (س) ادامه دارد.
دستغیب گفت: عملکرد تعدادی از دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش، اتاق بازرگانی و فنی وحرفه‌ای در ابتکار عملی که برای جمع‌آوری مبالغی برای آزادی زنان زندانی داشته‌اند، ابراز امیدواری کرد که این مهم به احساس مسئولیتی اجتماعی تبدیل شود.
هزار و ۲۹۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد در فارس وجود دارد که ۷۳ نفر زن هستند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی تعدادی از زنان زندانی جرائم غیر عمد؛ به زودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..