تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران خواهان جبران خروج آمریکا از برجام شد

رئیس‌جمهور با اشاره به بررسی بسته پیشنهادی سه کشور اروپایی درباره برجام از سوی ایران بر ضرورت توجه جدی به نکات مد نظر و تامین خواسته های جمهوری اسلامی ایران برای ادامه روند همکاری ها در اجلاس وزرای خارجه ۵ کشور در وین تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی شامگاه پنجشنبه در تماس تلفنی «امانوئل مکرون»، رئیس جمهور فرانسه با وی، تلاش فرانسه در روند حفظ برجام در ماه‌های گذشته را مثبت دانست و اظهار داشت: بسته پیشنهادی اروپا درباره ادامه روند همکاری ها در برجام دربرگیرنده همه خواسته های ما نیست و امیدواریم روند مذاکرات وزرای ۵ کشور فردا در وین، بتواند خواسته های ایران را برای ادامه همکاری در برجام تامین کند.

رئیس‌جمهور با اشاره به فعالیت های اقتصادی و روابط بانکی و مشکلات به وجود آمده برای برخی شرکت های اروپایی در پروژه های ایران، بواسطه خروج یکجانبه آمریکا از برجام گفت: انتظار ما از اروپا ارائه یک برنامه عملیاتی روشن و دارای زمان بندی تا بتواند نقشی جبران کننده در قبال خروج آمریکا داشته باشد.

رئیس جمهور فرانسه نیز در این مکالمه تلفنی با اشاره به اراده فرانسه برای پایبندی به تعهدات خود در برجام، بر ضرورت تلاش برای ادامه همکاری ها و گفتگوهای فی مابین برای تداوم این توافق مهم تاکید کرد.

رئیس جمهور فرانسه با بیان این که اروپا برای حفظ برجام به تلاش های خود ادامه می دهد، افزود: نشست وزرای ۵ کشور در وین می تواند توازن خوبی میان موضوعات سیاسی و اقتصادی برای ادامه روند همکاری ایجاد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران خواهان جبران خروج آمریکا از برجام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..