تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری سربازان فیلیپینی با شبه نظامیان حامی داعش

ارتش فیلیپین اعلام کرد: سربازان فیلیپینی با استفاده از خودروهای زرهی شهری را در جنوب کشور که به مدت ۱۲ ساعت توسط شبه نظامیان داعش تصرف شده بود باز پس گرفتند و در جریان این درگیری‌ها چهار تروریست داعش کشته شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این درگیری‌ها به دنبال هشدارهای رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین صورت گرفت که تاکید کرده بود، گروه‌های شبه نظامی حامی داعش در حال سربازگیری هستند و همچنان قصد دارند به شهرهای مختلف فیلیپین حمله کرده و یک کشور اسلامی مستقل و مجزا تشکیل دهند.

هارولد کابونوک یکی از فرماندهان ارتش فیلیپین در بیانیه‌ای گفت: سربازان فیلیپینی شبه نظامیان از گروه جنگجویان آزادی اسلامی بانگسامورو که پس از تلاش برای اشغال یکی از شهرهای جنوب کشور به طرف تپه‌ها فرار کرده بودند، دنبال کردند.

کابونوک افزود: ارتش به خنثی کردن برنامه‌های این گروه شبه نظامی برای پاشیدن بذر ترور در جوامع جنوب کشور ادامه خواهد داد.

این در حالی است که این گروه شبه نظامی نسبت به این بیانیه هنوز هیچ واکنشی نشان نداده است.

پس از آنکه نیروهای فیلیپینی بمب‌های کنار جاده‌ای در شهر داتو پاگلاس را کشف کردند صدها تن از ساکنین همچنان در پناهگاه‌ها به سر می‌برند و به آنها اجازه بازگشت به خانه داده نشده است.

کابونوک گفت: در جریان درگیری‌ها چهار شبه نظامی کشته و دو شبه نظامی زخمی شدند و یک سرباز و یک نیروی محلی نیز در جریان این درگیری‌ها زخمی شدند.

ارتش فیلیپین گفت: حمله داتوپاگلاس می‌تواند یک آزمایش باشد، چرا که این منطقه در نزدیکی پایگاه شبه نظامیان قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری سربازان فیلیپینی با شبه نظامیان حامی داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..