تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تسهیلات خرید لوازم منزل به مستمری بگیران با باز پرداخت ۴۸ ماهه

پرداخت تسهیلات خرید لوازم منزل به مستمری بگیران با باز پرداخت 48 ماههبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تقی نوربخش مدیر عامل تامین اجتماعی در گفتگوی ویژه خبری امشب( پنج شنبه)  اظهار کرد: حوزه مدیزیتی سازمان تامین اجتماعی بر همه چیز مقدم است، بیمه مستمری بگیران در مراکز خدمت پرداخت می‌شود. از جمله این بیمه‌ها می‌توان به بیمه بیکاری، بن مسکن و خاروبار، هزینه مسکن و ... اشاره کرد که ما بر طبق قانون متعهد به پرداخت آن‌ها هستیم.

وی افزود: در سال جاری حدود ۱۹/۵ درصد افزایش دسمتزد مستمری بگیران داشتم که این رقم در سال گذشته ۱۳ درصد بود که سازمان سعی بر جبران آن بر آمد و در طی چهار سال حدود ۹۲ درصد افزایش حقوق مستمری را داشتیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی اقداماتی برای بازنشتگان نیز انجام داده است. تسهیلات بازنشتگان تا خرداد ماه پرداخت می‌شود. این تسهیلات حدود ۴ میلیون است.

وی ادامه داد: تسهیلات مستمری بگیران به صورت کارت‌های دارای کد و با بهره بانکی به صورت ۴۸ ماهه برای خرید لوازم و وسایل خواهد بود.

نور بخش تصریح کرد:افزایش حقوق براساس ماده ۹۶ قانون و مصوب هیات وزیران خواهد بود که سازمان تامین اجتماعی به هیات وزیران پیشنهاد داد.

وی افزود:  اردیبهشت ماه افزایش حقوق شاغلین را  نیز نداشتیم و از خرداد ماه این افزایش اعمال شد.

مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق شاغلین بعد از مصوب هیات وزیران اخذ و به حساب آنها واریز خواهد بود.

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تسهیلات خرید لوازم منزل به مستمری بگیران با باز پرداخت ۴۸ ماهه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..