تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا و رضا کیانیان در یک قاب/دومین سالگرد درگذشت کیارستمی/عکس

اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا و رضا کیانیان در یک قاب/دومین سالگرد درگذشت کیارستمی/عکس

فرهنگ > سینما - ایلنا نوشت: مراسم دومین سالگرد عباس کیارستمی عصر امروز پنجشنبه ۱۴ تیر برگزار شد.

در این مراسم که بر سر مزار عباس کیارستمی در لواسان برگزار شد هیچ سخنرانی انجام نشد و فقط یک بیاینه هشت بندی قرائت شد.

علیرغم اینکه بر اساس اطلاعیه صادر شده قرار بود این مراسم از ساعت ۱۷ آغاز شود اما از ساعت ۱۵:۳۰ گروهی از علاقه‌مندان بر سر مزار عباس کیارستمی حاضر شده بودند.

در این مراسم هنرمندانی همچون مسعود کیمیایی، تهمینه میلانی، سیف الله صمدیان، مصطفی زمانی، سحر دولتشاهی، اصغر فرهادی، سیروس الوند، بهمن فرمان‌آرا، همایون ارشادی، رضا کیانیان، رضا درمیشیان، محسن امیریوسفی، پریسا بخت‌آور، مسعود کیمیایی، تهمینه میلانی، سیف الله صمدیان، مصطفی زمانی، سحر دولتشاهی، حبیب رضایی، بابک کریمی، حامد بهداد، هوشنگ گلمکانی، نیکی کریمی حضور داشتند.

 241241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا و رضا کیانیان در یک قاب/دومین سالگرد درگذشت کیارستمی/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..