تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محل سکونت سابق زیدان و کاناوارو برای رونالدو/سود سهام یوونتوس به خاطر کریس

ساعت۲۴-انتقال کریستیانو رونالدو به یوونوتوس شاید به زودی اتفاق بیفتد.

کریستیانو رونالدو در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار دارد.این در حالی است کهروزنامه لارپوبلیکا ایتالیا در این باره نوشته است: برای کریس رونالدو در میان کوه‌ها ویلایی آماده شده است، این ویلا گرانترین ویلای جهان است. زیدان و کاناوارو قبلا در این ویلا سکونت داشته‌اند.

بعد از انتشار اخبار علاقه یوونتوس به استخدام رونالدو سهام این باشگاه بیشترین رشد را از ماه فوریه تا کنون داشته است. بنا به گزارش‌ها رئال مادرید پیشنهاد صد میلیون یورویی یووه را پذیرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محل سکونت سابق زیدان و کاناوارو برای رونالدو/سود سهام یوونتوس به خاطر کریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..