تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار ال‌پی‌جی ۴ سرنشین پراید را به کام مرگ کشید

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: ۱۹ واحد قهوه خانه سنتی و قلیان سرا که دچار تخلفات متعددی بودند، پلمب شد.

سرهنگ "حمیدرضا ملکی" اظهار داشت: پلمپ این تعداد قهوه خانه سنتی و قلیان سرا در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت، این طرح با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پاوه و با هماهنگی و همکاری دادستانی شهرستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این ۱۹ واحد قهوه خانه و قلیان سرا پس از چند مرحله تذکر و توبیخ کتبی پلمب شد، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را موجب رضایتمندی مردم این شهرستان دانست و گفت: تمام تلاش پلیس جلب رضایت شهروندان و ایجاد جامعه‌ای امن و آرام است.

انفجار کپسول ال پی جی خودروی پراید در اسلام آبادغرب ۴ کشته برجا گذاشترئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان اسلام آبادغرب و انفجار کپسول گاز ال پی جی آن خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه هر چهار سرنشین پراید جان خود را از دست دادند.

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این حادثه رانندگی ظهر امروز (پنجشنبه- ۱۴ تیر) ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در محور دالاهو به اسلام آبادغرب رخ داد که خودروی پراید در کیلومتر پنج شهرستان اسلام آبادغرب به علت نامعلومی واژگون و متعاقب آن کپسول گاز ال پی جی خودرو نیز دچار انفجار شد.وی تصریح کرد: انفجار کپسول گاز ال پی جی مرگ تلخی برای هر چهار سرنشین پراید رقم زد و تلاش برای تشخیص هویت قربانیان این حادثه رانندگی ادامه دارد؛ از چهار سرنشین خودرو، سه نفر آن‌ها آقا و یک نفر خانم بودند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: بار‌ها به رانندگان در خصوص عدم نصب تجهیزات ناایمن مانند کپسول گاز ال پی جی هشدار داده شده است که متاسفانه برخی‌ها به این هشدار‌های پلیس توجهی ندارند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: واژگونی خودروی پراید در حدی نبود که چهار سرنشین آن به کام مرگ فرو روند، اما انفجار کپسول گاز ال پی جی، این حادثه تلخ را رقم زد.

منبع خبر : snn.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار ال‌پی‌جی ۴ سرنشین پراید را به کام مرگ کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..