تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک مدیر عامل خانه کتاب برای روز قلم

به گزارش ایسنا و به نقل از موسسه خانه کتاب؛ متن پیام نیکنام حسینی‌پور به این شرح است:

«تعالی انسان و پیشرفت در همه تمدن‌ها  و فرهنگ‌ها مرهون «قلم» و «اهالی قلم» بوده است. در سایه خلاقیت،  مطالعه و اندیشیدن است که زمینه‌های مناسب برای گفت‌وگو به عنوان عامل اصلی پیشرفت، تفاهم و صلح فراهم می‌شود و این همه مدیون تلاش‌های صاحبان قلم است، کسانی که علی‌رغم  مشکلات و تنگناهای موجود در جامعه همچنان به رسالت خود که همانا آگاهی‌بخشی به جامعه است گام برمی‌دارند.

وظیفه خود می‌دانم روز قلم را به همه اهالی قلم، نویسندگان، مترجمان و فعالان چرخه نشر و کتاب تبریک بگوییم و روزها و احوالات  بهتری را برای آنها و فرهنگ ایرانی – اسلامی آرزو کنم.»

انتهای پیام

منبع خبر : isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک مدیر عامل خانه کتاب برای روز قلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..