تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه در خصوص خرید سهام شرکت کنتور سازی ایران

شرکت بورس تهران امروز اطلاعیه ای در خصوص خرید سهام شرکت کنتورسازی ایران منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، علی صحرایی؛ معاون بازار شرکت بورس تهران در این نامه عنوان کرد: سهامداران حقیقی نماد "آکنتور" می توانند برای فروش سهام با ضوابط ذیل به یکی از شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس تهران مراجعه و نسبت به واگذاری سهام اقدام کنند.

ضوابط مطرح شده بدین شرح است :

الف: فروش حداکثر 5 هزار سهم . در صورتیکه منابع تامین شده از سوی خریدار کافی نباشد، خرید از کمترین سفارش فروش شروع و بر اساس میزان عرضه فروش حداکثر سهم قابل خرید از افراد متناسب با میزان منابع تامین شده از سوی خریداران مشخص خواهد شد.

ب: قیمت خرید هر سهم مبلغ 21 هزار و 75 ریال است.

ج: نوع سفارش فروش از طریق مشتریان برخط امکان پذیر نیست.

د: مهلت ارسال سفارش فروش از روز جاری (13 تیر سال 97) الی ساعت 12:30 روز یکشنبه مورخ (17 تیر سال 97) است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه در خصوص خرید سهام شرکت کنتور سازی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..