تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از خوشگذرانی آقای رئیس جمهور در یک باشگاه شبانه!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خلال سفر امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به نیجریه، او پس از ملاقات با محمدو بوهاری رئیس جمهور نیجریه، سری به یک باشگاه شبانه با نام "معبد آفریقای جدید" زد که برخی از پایگاه های خبری تصاویر آن را منتشر کردند.

بنا بر اعلام خبرگزاری‌ها ماکرون از این سفر اهدافی چون تلاش برای برقراری روابط با آفریقای انگلیسی زبان،صحبت با بوهاری درباره امنیت منطقه و مبارزه با گروه تروریستی بوکوحرام و غیره را دنبال می کند.

در ادامه تصاویر منتشر شده از حضور رئیس جمهور فرانسه در باشگاه شبانه معبد آفریقای جدید را تماشا می کنید.

تصاویر لو رفته از آقای رئیس جمهور در باشگاه شبانه!

تصاویر لو رفته از آقای رئیس جمهور در باشگاه شبانه!

تصاویر لو رفته از آقای رئیس جمهور در باشگاه شبانه!

تصاویر لو رفته از خوشگذرانی آقای رئیس جمهور در باشگاه شبانه!

تصاویر لو رفته از آقای رئیس جمهور در باشگاه شبانه!

بیشتر بخوانید:

مکرون کاخ الیزه را به دیسکو تبدیل کرد +فیلم

انتهای پیام/

تصاویر منتشر شده از رئیس جمهور فرانسه در باشگاه شبانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از خوشگذرانی آقای رئیس جمهور در یک باشگاه شبانه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..