تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقامات نفتی کره جنوبی به تهران آمدند

یک هیأت دولتی از کره جنوبی پیش از سفر به واشنگتن به تهران آمدند تا درباره هشدار جدید آمریکا با مسئولان ایرانی مذاکره کنند. صراط:

دولت کره جنوبی اعلام کرد هفته گذشته در آستانه آغاز گفت‌وگو با واشنگتن درباره تحریم‌های نفتی ایران، هیأتی را برای رایزنی با مقام‌های ایرانی به تهران اعزام کرده است.

به گزارش برنا و به نوشته روزنامه «هانکیوره» کره جنوبی، یک مقام ارشد در وزارت خارجه کره جنوبی روز چهارشنبه (دیروز) گفت: بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران در روز چهارم نوامبر (سیزدهم آبان) تاثیر زیادی بر پتروشیمی و سیستم پرداخت‌ پول میان کره جنوبی و ایران خواهد گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقامات نفتی کره جنوبی به تهران آمدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..