تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلف در واردات خودرو، تنها ۶۴۸۱ مورد بوده

رییس مرکز حراست وزارت صنعت گفت: تعداد تخلف در واردات خودرو، تنها ۶ هزار و ۴۸۱ مورد بوده است.

به گزارش ایلنا، سید علی حسینی با بیان این مطلب افزود: گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت باعث شد تا ۴ هزار و ۵۸۱ خودرو از گمرگ خارج نشود ولی هزار و ۹۰۰ خودرو قبل از شناسایی از گمرگ خارج شده که واردکنندگان متخلف خودروهای باقیمانده به دستگاه‌های امنیتی و تعزیرات اعلام شده‌اند.

وی تصریح کرد: حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شفاف‌سازی ۳۰ بهمن ۹۶ و ۵ تیر ۹۷ در اطلاعیه‌های جداگانه این مهم را به مردم عزیز کشور اطلاع‌رسانی کرده بود چراکه خودمان را مدیون مردم می‌دانیم و تا آخر این تخلف را پیگیری می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلف در واردات خودرو، تنها ۶۴۸۱ مورد بوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..