تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان انتشار کلید اولیه آزمون ارشد پزشکی

رئیس مرکز سنجش پزشکی با اشاره به آمار داوطلبان آزمون ارشد گفت: تداخل زمانی برگزاری آزمون باعث غیبت برخی از داوطلبان می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین پورکاظمی‌ رئیس مرکز سنجش پزشکی با اشاره به برگزاری نوبت نخست آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 97 از صبح امروز اظهار کرد: این آزمون از امروز صبح با رقابت 75 هزار و 7 نفر در سراسر کشور آغاز شد و نوبت عصر آن امروز و دو دنوبت دیگر فردا 15 تیر برگزار خواهد شد.

پورکاظمی اظهار کرد: کلید اولیه آزمون ارشد پزشکی 97 یکشنبه 17 تیر ماه روی سایت سنجش پزشکی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که 25 درصد داوطلبان در آزمون ارشد پزشکی 97 غایب باشند زیرا عده‌ای از ثبت‌نام کنندگان‌ آن دسته از افرادی هستند که در زمان ثبت‌نام فکر می‌کردند فارغ‌التحصیل می‌شوند اما موفق به اتمام دوره کارشناسی خود نشده‌اند همچنین به دلیل آنکه فردا آزمون ارشد پزشکی همزمان با آزمون استخدامی کشور فردا برگزار می‌شود، بسیاری از ثبت‌نام کنندگان‌ در ارشد پزشکی که آزمون آنها با آزمون استخدامی همزمان شده است از آزمون ارشد پزشکی انصراف می دهند.

چرا آزمون استخدامی و ارشد پزشکی همزمان شدند؟

پورکاظمی‌ در خصوص اینکه چرا تاریخ آزمون سازمان استخدامی کشور و ارشد پزشکی 97 همزمان شدند، گفت: تاریخ آزمون ارشد پزشکی از بهمن ماه تعیین و ثبت‌نام برای آن در سال گذشته انجام شده بود اما ثبت‌نام در آزمون استخدامی در اردیبهشت 97 انجام شد که سازمان سنجش بسیار تلاش کرد تا آزمون سازمان استخدامی کشور هفته آینده برگزار شود اما سازمان امور استخدامی زیر بار نرفت و سازمان سنجش مجبور به برگزاری آزمون در روز 15 تیر شد.

پورکاظمی‌ تصریح کرد: یکی از دلایل مخالفت سازمان سنجش این بود که هفته گذشته سازمان سنجش کنکور سراسری را برگزار کرد و برای این آزمون تمهیدات امنیتی زیادی دیده شده بود؛ کارکنان سازمان سنجش روزهای بسیاری در قرنطینه بودند و با تعیین 15 تیر به عنوان برگزار آزمون سازمان امور استخدامی کشور قرنطینه کارکنان سازمان سنجش به 35 روز رسید.

وی بیان کرد: با وجود مخالفت‌های سازمان سنجش و سنجش پزشکی در نهایت به دلیل فشار سازمان امور استخدامی این آزمون فردا 15 تیر همزمان با آزمون ارشد پزشکی برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان انتشار کلید اولیه آزمون ارشد پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..