تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمپاشی حدود هفت هزار هکتار از مزارع گلستان علیه ملخ مراکشی

کیانوش حق نما مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت: عملیات اجرایی مبارزه با ملخ مراکشی در فصل پاییز علیه تخم ملخ و نوزاد ملخ  در مناطق کانونی پس از ظهور ردیابی شد و عملیات شیمیایی برای مبارزه از نیمه اول فروردین آغاز شد.

وی ادامه داد: شش دستگاه خودروی مبارزه با ملخ، چهار دستگاه سمپاش های ULV، یک دستگاه سمپاش صد لیتری فرقونی، دودستگاه سمپاش چهارصد لیتری پشت وانتی و دو دستگاه توربولاینربه کار گرفته شد.

حق نما گفت: شش گروه در شهرستان های آزادشهر، کلاله، مراوه تپه، گنبدکاووس و آق قلا در طول دویست و هشتاد کیلومتر و به عمق حدود  سی کیلومتر انجام شد.

وی گفت: سطوح نهایی مبارزه با این آفت در سطح پنج شهرستان به حدود شش هزار و هفتصد  هکتار رسید که تا پایان خرداد به طول انجامید.

حق نما افزود: همچنین در راستای مبارزه بیولوژیک نیز با ورود پرنده سار گلو قرمز به منطقه عملیات شیمیایی متوقف شد و پراکنش و تراکم آفت مورد ردیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

سمپاشی علیه ملخ مراکشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمپاشی حدود هفت هزار هکتار از مزارع گلستان علیه ملخ مراکشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..