تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانه زمین صنعتی در کردستان ۳.۲۸ مترمکعب است

سرانه زمین صنعتی در کردستان ۳.۲۸ مترمکعب استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دره وزمی، منطقه کردستان با اشاره به اینکه کردستان قابلیت و ظرفیت تبدیل به یک استان صنعتی را داراست، گفت: یکی از این پتانسیل های تحقق این مهم، زمین ارزان است.

وی افزود: طی برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود تا در پروسه زمانی سه ساله استان کردستان را در زمینه شاخص های توسعه ای از جمله زمین صنعتی، احداث شهرک های صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در استان به میانگین کشوری برسانیم.

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کردستان با اعلام اینکه سرانه زمین صنعتی در کشور 6.8 متر مربع می باشد، گفت: این رقم در کردستان به ازاری هر نفر 3.28 متر مربع بوده که نیازمند تلاش در راستای نزدیک سازی این رقم به میانگین کشوری است.

وی با تأکید بر اینکه پیگیری صنایع پیشران در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: نیل به این هدف، تحرک صنعتی را در کردستان رقم خواهد زد.

انتهای پیام/ز

سرانه زمین صنعتی در کردستان رو به افزایش است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانه زمین صنعتی در کردستان ۳.۲۸ مترمکعب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..