تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش شبكه‌های استانی در ايجاد انسجام ملی و مقابله با جنگ نرم دشمن

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛علی عسگری رئیس رسانه ملی در نشست سراسری مديران مراكز صداوسيما گفت :دشمن برای ايجاد نارضايتی در مردم به‌ويژه در شهرهای كوچك و مناطق دوردست نقشه کشیده است از این رو شبكه‌های استانی بايد با بررسی و تحليل دقيق شرايط توطئه‌های دشمن را مختل كنند.

وی ادامه داد:تعامل و ارتباط شبکه های استانی با مردم بايد روزبه‌روز بيش‌تر و گسترده‌تر شود تا بتوانيد با تحليل و بررسی اطلاعات اقدام پيشگيرانه داشته باشيد.

وی افزود:آمریکانه‌تنها قدرت و نفوذ خود را در منطقه خاورميانه بلكه در اروپا، آسيای جنوب شرقی و بسياری از نقاط جهان از دست داده است.

وی گفت:مهم‌ترين وظيفه رسانه در شرايط كنونی مقابله با هجمه تبليغاتی دشمن و زدودن زنگار شبهه و ترديد از ذهن مردم است.

وی در پایان اضافه کرد:موضوع اشتغال بايد دائما توسط شبكه‌های استانی رصد و اخبار ارائه شده دراين خصوص بررسی و به مردم گزارش داده شود.

انتهای پیام/پ

 رئیس رسانه ملی در نشست سراسری مديران مراكز صداوسيما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش شبكه‌های استانی در ايجاد انسجام ملی و مقابله با جنگ نرم دشمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..